ההשתלשלות הכנה היחידה לתמלל ראיונות אודיו

המלץ המתארת את לינק עמוד הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף קישור זה הזמן בשנת שתף עמוד זה הזמן על שתף מאמר הגיע הכול על Expert מחבר מייקל סנוף
הינו הפרמטר שאני ירצה לעשות במטרה לתמלל אחר הראיון האודיו שלי. מתופעל לכולם מתמלל נפלא שפגשתי ב-Elance. שמי זוכר שהייתי אשר לתמלל אינספור קטעי אודיו, כנראה לפני שש שנים, פרסמתי מודעה, פגשתי גברת אשר נקרא טריש, שנמצאת בדרום, ומהווה מתמללה את האודיו שלי במחירי 90% מהזמן.

שאחד משלם בשבילה במחירי שישים דולרים בשביל אודיו בשווי עת. אז והיה אם אתן בשבילה הקלטת אודיו ערוכה באורך שעה אם ראיון ערוך באורך שעה, הינה תתמלל אותה מילה במילה. תמלול מהבית דרושים מבצעת עריכת סרטים, היא בעצם היגויני מתמללת זו מילה במילה.

ואז היא בעצם תשלח לנו תמליל חזור ב-Microsoft Word ויש מקום לי תבנית עבורה. מהווה באתר זה ניסיון אחר הכותרת התחתונה וגם את הכותרת העליונה ומהווה תשלח עבור המעוניינים את אותה בחזרה.

התמזל מזלי שיש לכם מתמלל מקצועי שהיה איתי בזמן עם הזמן.


כשאתה פותח אחר עסק הראיונות האודיו של העבודה, תבקש להרכיב וגם צוות ותמצא כאלו אמינים וכל עוד אתה משלם לחומרים אלו והם עושים את אותו העבודה ושניכם מרוצים, שעות הערב שאנחנו מזהה יחד עם זאת… קוראים לי אינם מאמין שעברו חמש עד שש עידנים, כנראה שבע שנים רבות, מהווה עשתה עבורי מהות תמלול קבצי אודיו ובדרך זו כל כך צוות הניקיון שלי.

המסייעת השנייה שלי מהווה דיאן. מהווה אלינו ארבעת וחצי עידנים ועזרה עבור המעוניינים.



תצטרך להתקין בעל מקצוע אם כל אחד מתכוון להיות ממשי בנושא הגיע כעסק.



אני שהמזוזה לזכור שזה או סיטואציה או לחילופין ממון. קדימה ככל שהזמן של החברה מתעתד ומתמעט, עשוי שתצטרך להשקיע בעסק של העסק שלכם ולהשקיע במיקור חוץ כדי לעשות עוד ועוד מזה עבורך ואני ייראה לנכון זוהי השיטה שנקראת מצוינת להגיע אם במידה ויש בבעלותכם את אותה הכסף לעשות יחד עם זאת.

מייקל סנוף הינה מאפשר אינטרנט, מראיין ומאמן בעלי עסקים חשוב עם שנתיים מ-50,000 מסיימי הקורס בארבע יבשות.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *