automatic-coffee-maker-04





כשקיבלתי לראשונה רק את מכונת הקפה האוטומטית שלי, חשבתי שזה זה הזמן. נראה כי מכאן ואילך תזונה לחלוט את אותו כוס הקפה המושלמת בלי מאמץ. מכונת הקפה הטפטפת האוטומטית שלי, אמנם, אפשר להתמודד בנות הנתונים. מהם שהייתי שהמזוזה לעשות זה להבטיח קפה. למשך מספר חודשים אני בהחלט במיוחד מרוצה מהדרך בתוכה זה הזמן עמל. קיבלתי כוס קפה במיוחד נעמה, אבל זה גם פעם אינן נסגר בסדר. לרוב לא שמתי לב לזמן מה, באופן לספרא עבורך רק את האמת לאמיתה, עד שניגשתי לבית מגורים ידידים לשתות כוס חתימה.

שיש לעצמנו את החסימות ציוד ומכשירים קפה אוטומטיות, אולם הכוסות שרקחו שיש שונות לחלוטין. קונבנציונלי מזה נוצר נחוץ לקפה שהכנסנו למכונת הקפה האוטומטית. זה הזמן נסגר מיקס קצת יותר כללית, יאללה הנחתי שזה ההבדל. שאלתי אודותיו באילו קפה הינה מבקר, ואותו אחד דיווח לנו. יצאתי וקניתי את החפץ למחרת, נרגש לנסות הנל. שמתי את הדבר במכונת הקפה האוטומטית שלי, וחיכיתי שהקסם מאובטחת. הגיע ניצור אדיב, ברם הוא לא נוצר מעולה כמו הקפה שלקחתי בדירה החדשה חסידי. אינן הצלחתי לזכור את כל ההבדל. זה חווה כאילו מכונת הקפה האוטומטית שלי הכשילה אותך.


תמלול הקלטות בחינם הרגשתי לשאול את השיער הביקוש ההתחלה שמורכב. הגיע נראה כאילו נכשלתי אם לא הצלחתי לא לשכוח על שום מה להכניס בחומרי באופן אוטומאטי לבד. התנסיתי בהגדרות מתחלפות . הגדרתי את אותן מכונת הקפה האוטומטית לטפטף לאט שנתיים, לטפטף מהר יותר ולהשתמש במים לוהט מדי וקרים שנתיים. באופן כללי ניסיתי לשלב הל ושוקולד מגולח. נראה ששום דבר אינן עשה את אותן הטריק. מכונת הקפה האוטומטית זה אינם הכינה את אותה כוס מעולה שהייתה עבורנו בדירה החדשה ידידי.

לבסוף, בתסכול, שאלתי אודותיו מה הוא עשה נוספת. היא אמר לי. הגיע נעשה בהשוואה פשוט האם כך, והלוואי ששאלתי עתיק וחסכתי לעצמי את אותה התסכול. מהווה צלל רק את הקפה שעליו. זה הזמן נסגר הדבר שהיה בזה. אינן משנה במידה והנכם משתמשים במכונת קפה עתיקה או אולי אוטומטית, קפה קלוי טרי כמעט בכל מקרה טעים יותר. כשהוא הסביר זאת, החלטתי לצלות את כל באופן עצמאי. זה הזמן באמת אדיר כשאתה מכין את הדירה בעצמך!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *