Attract_Product_Buyers__Create_your_Home_Page_With_Marketing_Pizzazz





משוך מעונינים לרכוש כלים – צור את כל דף הנכס הנרכש שלך בידי Pizzazz שיווקי
מחברת: ג’ודי קולינס
google.com/articles/business_and_finance/article_4149.shtml
תאריך_נשמר: 2021-07-25 12:30:07
קטגוריה: עסק_ ומימון
מאמר:

דף הבית שלך ש לתפוס את קהל הגולשים בצווארון – לשכנע ולערב ש.
יש לכם את אותן הכוח להשיג נאמנות לגולשים של החברה, לסמן את האתר שלך ובסופו של דבר, להדפיס את אותו המוצרים של העסק שלכם אם וכאשר אתה כותב עותק יעיל והוא לא תוכלו לעמוד בפניו, המרתק בו עד להודעות המכירה ודפי ההזמנה של העסק שלכם.
היא טיוטה גסה לדף מקומות מגורים חדש:
פשוט ראשון. התחל בכותרת מעניינת המכוונת להתקדמות שתוביל את כל המפקח של החברה למוצרים שלנו.
דוגמה: "רוצה שיטת מיידית ופשוטה להכפיל את אותם הזמנות המעודכן שלנו תוך ארבעה חודשים?" עמוד כותרת הגיע מורה את כל הקונה החדש שלי ממש למכתב המכירות שלי להגיד "עשר אופציות לא טקיות להציע את אותה הצבע של החברה שלכם אם וכאשר מקוון."
דוגמא: לשירותי אימון ספרי קריאה, הכותרת והקישור של דף הנכס שלי, "תן למאמן הספר להעלות בדרגה את כל ספרך לחלום למציאות." דורש אחר קהל הגולשים שלי ישירות למידע על אודות באספקת האימון שלי ומדוע קוראים לי יכול להיות המאמן המתאים לחומרים אלו.
המלצה לדוגמא וקישור: "שמור המתארת את עצמך מכאבי ראש, אכזבות וכסף בברז. קרא," כתוב את כל הצבע האלקטרוני של החברה עד ספר לא ארוך נפרד – מהר! "לפני אנו כותב מילה אחרת. ג’ודי מעמידה השירות בשיטת המהירה עד מאוד להצלחה בפרסום. " -מרסיה ריינולדס, www.covisioning.com.
עמוד הגיע מבקש את אותן קהל הגולשים שלי ממש למכתב המכירות אצל טקסט דיגיטלי.
רגיל נספח. הוסף אחד כל אחד ומה כל אחד ישמח לעשות לגולשים של החברה שלכם, אלו מ הפוך את החפץ לגזום. שום דבר הן לא גורם נזק למבקר שנתיים מעותק ביולוגי ארוך. לא אכפת לחומרי ריסוס אלו ממך; אכפת אליהם איזה מה מיחושים יהיה בידכם לפתור עבורם. יחסית הינם נלהבים עיצוב בחינם.
דוגמא: מאמן ספריו יוכל לספק תשובה בדבר שאלותיך ולהפוך את אותם חלום המעצב שלנו למציאות. ג’ודי קולינס, אסמכתת אחר, נותנת בשבילה 20 שנים כסופרת, מפרסמת ומשווקת של שמעבר דרך -40 ספרי עיון ודוחות מצמידים אודות תכנון ספרים, הוצאה של כסף מכיוון ושיווק מקוון – כל מה שצריך לדעת במילים אחרות, קל לקריאה, בפורמטים, בעלויות משקפי פלאפון תוססים וטלפון ספורט.
רגיל שלישי. הוסף שתי תועלות קשים בעלויות גישה אישית:
דוגמא: שמישהו יכול לעזור לעסק שלך לתת מענה אודות שאלות בנוגע לספר של העסק שלכם.
– מהמאמנים הצעדים המקוריים לכתיבת טקסט שישנו נהדר?
– והיה אם המעצב שלי ימשוך את אותם הקהל המבוקש שלי?
– במידה ו הרוכשים יכולים להתאים שלי יודעים שהם כבר נצרכים לומר שלי וכל זה חסכוני את אותו הכסף?
– האם הספרים שלי ימכרו יספיק עותקים לשביעות רצוני?
– האומנם עלי לנסות למכור את אותם המעצב שלי?
– בזמן זה, אחרי שנכתב, לשם מה אוכל לבנות את המעצב שלי מהסתכלות הטובה ביותר?
קונבנציונלי רביעי. השתמש בהצהרת המלצה והטבה ממקצוען בעבור ezine שלכם.
הגולשים של העבודה יגידו ואלו "למי אכפת?" במטרה שתשכנע וש שהם מניב למנות את כל ezine של העסק, הוסף המלצה ממומחה ידוע בתחום שלך.
דוגמה: המלצתו על ידי מתעמק פוינטר להלן:
& תמלול הקלטות לבית משפט ;סד סמיך אגוזים וברגים על הכנת ספרי עיון, כרוכה בהוצטאה מכיוון ושיווק. בהחלט זול את כל היום של העסק שלכם."
הצע דוח בלי כסף אם וכאשר עוזרות מנויים למגזין שלכם.
דוגמה: על מנת להירשם לדף הנכס הנרכש שלי, מטפל האתר שלי סיפק את כל הקישורים הבאים: www.bookcoaching.com/opt-in.shtml ו- www.bookcoaching.com/opt-out.shtml.
הכניס תשוקה מוגדרת לדף דירת המגורים של העסק שלכם ובאחרים. הטעות הרצינית שמציינים יעשו מהווה שאנו כותבים עותק מכירות שברירי. תן תמיד למבקר באתר שלך בעיה לייצר.

פשוט תחשוב – ככל שיותר פיצז, 2 שנים מעוניינים יחזרו לאתר שלך מתוך מטרה להגיע , לקבל בחזרה ארגון ללא תשלום ולקנות את אותם שירותיה והמוצרים של העסק.
ג’ודי קולינס © 2004 יותר מידי הזכויות שמורות.

ZZZZZZ




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *