Addiction_To_Venting





התמכרות לאוורור








648





סיכום:


"קמתי מאוחר מהמדה שיש להן סוציולוגי פג אתמול ללון," אמרה לכל המעוניין אביגיל בפגישת הטלפון שלכם. "היא נודעה צריכה לפרוק. ואז נודעה עבורנו מקרה להירדם, מקום לא פחות מ הייתי שם לה.& חברות תמלול ;






"באיזו תדירות הגיע קורה?" שאלתי אותה.





"אה, פעמים רבות קרובות מאוד. לא פחות כל שבועיים."






"למה כל אחד ממשיך ולשמוע לה?"





"האם זה אינן ענין זה שחבר אדיב עושה?"





"איך העסק שלך מרגיש כשאתה מקבל את לה?"





"סוג של לחוץ."





"אתה שם לב שהתהליך ידי לעזור לה להתפרק לבין …








מילות מפתח:


מתח ביתי, חרדה, לזינוק אישית, כעס, תחזוקה מתח ביתי, עזרה עצמית








גוף המאמר:


"קמתי מאוחר מהראוי שיש להן סוציאלי פג אתמול ללון," אמרה לכולם אביגיל בפגישת הטלפון של העסק שלכם. "היא הינה מוכרחה לפרוק. ואז הייתה עבורנו אי נעימות להירדם, אמנם לא פחות הייתי שם בשבילה."





"באיזו תדירות הגיע קורה?" שאלתי אותה.





"אה, מזמן לזמן קרובות ברוב המקרים. לא פחות כל שבועיים."





"למה העסק שלך ממשיך להקשיב לה?"





"האם זה הזמן אינן הדבר שחבר מעולה עושה?"





"איך אתה חווה כשאתה קשוב לה?"





"סוג של לחוץ."





"אתה רואה שזה ידי לעזור בשבילה להתפרק אליך שוב ושוב? ‘





"טוב, הנו מציגה שהוא חווה בצורה משמעותית יותר בסיום שהקשבתי בשבילה."





"כמובן שהיא חווה טוב יותר! הוא דבר שבשגרה הוא זרקה לי את אותם הלחץ שלה. היא בעצם עשויה במיטה ואתה עומד בעלות הלחץ שלה. אולם אירועים למקרה העסק שלך תופס אותו שמשהו מתחלף דה פקטו בחייה בגלל מכך אנו מאפשר לה לפרוק אליך ? "





"לא!"





"אביגיל, במידה הביקוש שפג נעשה צריכה להיות מלווה לעשות כל שבועיים נוצר נגמר ולהשתכר בביתך, כאשר היית מאפשר זאת?"







"לא! אך זה הזמן אחר."





"זה אינן אחר. פג משתמשת באוורור כהתמכרות במטרה להימנע מלקיחת הרבה אחריות בדבר הרגשות שלה. אינה מבלה איתך את אותו הזמן בחקר דבר זה שהיא יעשה הנותנת את אותו הרגשות שלה. אינה לומדת על מה שהוא יכולה לערוך אם לא לאחר מכן בלתי באה לנקודת הכעס והחרדה שהיא זורקת שלך. אין שום למוד או שיפוץ שקורה. והלחץ של העסק שלכם בתגובה לאוורור הינה להודיע ​​לך שההקשבה לתופעה לא איכותית בעבורך אוֹ."





"הייתה לכולם אווירה שהתהליך הן לא אחראי צוות עובדים מעולה בשבילי, אולם אירועים שמי לא מכיר מה לעשות. אתר תמלול הינה העבודה הנכונה שלי וגם אני אינם צריכה להיות מלווה לאכזב את אותה. הביקוש שאחד יוכל להגיד לה?"





"ובכן, הפרמטר דעתך, ‘פג, שמי מזהה שכשאתה פורש ואני מקבל את לי, החברה שלך מרגיש טוב יותר לזמן קצר הדבר. מקום בסופו של דבר שמישהו מרגיש לא טוב יותר. אני אוהב השירות וגם אני צריכה לשאת פה בשבילך, אולם אירועים נראה שזה אותך שהאוורור הן לא אדם אותך לשום אזור שזו התמכרות לא רק דוגמת לשים בסוכר ע"מ ולהיות טוב יותר כרגע אולם קלוש צריך להתמודד בנות התחום. קוראים לי כאן עבורך אם החברה שלך צריכה סיוע רצינית להתמודד בנות הנושאים, ברם שמי אינם צריכה ליטול בקצה הבא בידי האוורור של החברה שנתיים. ‘ האם זה הזמן פרויקט שתהיה נקבע לומר? "





"אני מוצא לנכון שכן. אולם היא עשויה לכעוס עלי."





"כן, הנו בטח תכעס שלנו. ברוב המועמדים לא נלהבים את זה כשמישהו קורא אליהם בדבר ההתמכרויות זה או אחר ומסרב להשתתף בהם שנתיים. האם כל אחד מוכן שתכעוס עליך? ללא כל ספק להאזין לאוורור שלה לא מחבב לעצמך, ומשום כך אינן לאהוב את אותה. יותר מוקיר לשניכם שתפסיקו לתת סיוע רק את ההתמכרות שלה, ואלה אם אינה חושבת כך. "





"אני מזהה שדבר זה הביקוש שאני ש להפיק. מקום העניין במידה איננה תשאף לשכור בתי חרושת אליי יותר?"





"אביגיל, מה זה יגיד למוצר שלך המתארת את הידידות ולכן בדרך זו שהיא דואגת לך?"





"אני מניח שזה יגיד עבורנו שהיא משתמשת בי ואינו באמת דואגת עבור המעוניינים ולחברות שלכם."





"נכון. אם היא בעצם עוזבת מהחברות שהרי אני הן לא חייבת ולשמוע לאוורור שלה, לאחר מכן איננה האם כך חברת. זה מציין שוב ושוב שהיא חייבת לחדש לתכנן קורבן, אינם לשכור כתב אחריות המתארת את עצמה ולהשליך את אותה רגשות כלפיך. "





"אוקיי, אני מתעצם לעשות יחד עם זאת. שמי נמצא בנקודה בשערה שמישהו וכרחה חברים וקרובי משפחה שלומדים וגדלים, ובשום פנים ואופן מותר שיהיה קרובי משפחה וחברים שהם קורבנות. ככל הנראה שאסור לכל המעוניין הדבר להפסיד, ואני אשן יותר!"





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *